duminică, 27 decembrie 2009

Poze cu VST testate - Daniel Stefan

Poze cu VST testate (VST = Virtual Studio Technology) - Daniel Stefan - O parte din acestea se vor gasi si in linkurile mai jos mentionate.... Pe acestea am apucat sa le instalez, sa le testez iar apoi sa fac o selectie (nu toate sunt folositoare / utile, multe dintre cele gasite nu mi-au placut adica erau prea slabe)


1. ODDITY - VST PLUGIN
Nota mea pentru acest plugin **** 4/5



2. SYLENTH 1 - LENNAR DIGITAL Nota mea pentru acest plugin ***** 5/5



3. Vanguard Red Nova Virus Nota mea pentru acest plugin **** 4/5

4. Z3TA+ Nota mea pentru acest plugin *** 3/5


5. GEMINI AUDIOXyGEN Nota mea pentru acest plugin ***** 5/5


6. ZERO VECTOR Nota mea pentru acest plugin **** 4/5



29.12.2009


7. Syntheway strings 25 vst Nota mea pentru acest plugin *** 3/5



8. Arturia Jupiter-8v vst Nota mea pentru acest plugin ***** 5/5 cu mentiunea ca acesta este un instrument mai clasic / serios daca se poate spune asa, cel putin asta testat de mine in versiune demo - se poate observa si in poza structura sa.
















Niciun comentariu: